Medlemsmöten 2019

MEDLEMSMÖTEN 2019

Här kan ni läsa om vad som hänt på alla medlemsmöten under 2019! Klicka på knapparna under respektive månad så öppnas protokollen i pdf format, i ett nytt fönster.

ÅRSMÖTET 2019

Här hittar ni Vetlanda Fotoklubbs verksamhetsberättelse för 2018

MEDELMSMÖTE APRIL

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i april 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE FEBRUARI

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i februari 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE MAJ

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i maj 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE MARS

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i mars 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDELMSMÖTE SEPTEMBER

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i september 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE NOVEMBER

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i november 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE DECEMBER

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i december 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.

MEDLEMSMÖTE OKTOBER

Här hittar ni information om vad som hände på medelmsmötet i oktober 2019. Klicka på knappen så kommer ni till mötesprotokollet.